Hotel Apeldoorn

Ervaar ultieme gastvrijheid op de Veluwe!

Algemene informatie

Hotel Apeldoorn is dé ideale uitvalsbasis voor uw zakelijke bijeenkomst, feest of congres. Door de gunstige ligging aan de A50 en nabij de A1 is het hotel bijzonder geschikt voor úw evenement.

Naast de zestien multifunctionele zalen beschikt Hotel Apeldoorn over 151 luxe hotel kamers, een sfeervol restaurant en een zwembad. Na afloop van uw bijeenkomst kunt u nog even nazitten in de moderne hotelbar of stoom afblazen in de wellness of fitness. Het hotel beschikt daarnaast over gratis parkeergelegenheid. Als klap op de vuurpijl heeft Hotel Apeldoorn een zestien hectare grote hoteltuin met vrije uitloop kippen, varkentjes, bijenstal en een natuurspeeltuin.

Wij kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen in hét hotel op de Veluwe!

“Wij begeleiden u graag naar een succesvolle bijeenkomst en adviseren waar nodig. Laten we samen kijken naar de mogelijkheden!”
– Jelle – Sales Executive –

Meetings & Events

Om uw bijeenkomst succesvol te maken is het vinden van een passende locatie van groot belang. Met maar liefst zestien multifunctionele zalen voorzien van de modernste faciliteiten bent u bij Hotel Apeldoorn op de juiste plek.

Onze medewerkers zetten zich elke dag vol enthousiasme in om uw bijeenkomst tot een uniek evenement te maken. Of het nu gaat over een werkoverleg voor twee personen of een volledig verzorgd congres inclusief feestavond. Samen zoeken we naar een geschikte invulling van uw evenement. Daarom nodigen wij u graag uit voor een kopje koffie / thee om uw wensen te bespreken.

Indien u meer specifieke wensen heeft kunnen we onze gespecialiseerde partners inschakelen. Graag nemen wij, u dit werk uit handen zodat u maar één contactpersoon heeft.

“Samen met mijn collega’s verzorgen we tot wel 200 bijeenkomsten per maand. Toch is geen evenement hetzelfde! Een persoonlijke twist maakt uw dag onvergetelijk.”
– Thijs – Banqueting en Sales Manager –

Faciliteiten

Vergaderarrangement* à € 21,50 per persoon, bestaande uit:
– Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in de business lounge
– Mineraalwater en mintjes in de zaal
– Zoete lekkernijen
– Gezonde en verfrissende tussendoortjes in de business lounge

*Zaalhuur is niet inbegrepen bij het vergaderarrangement.

Tip!

Geen tijd om te lunchen? Voeg lunchpakketjes toe aan uw reservering. Handig voor onderweg!

Vergaderarrangement* à € 45,50 per persoon, bestaande uit:
– Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in de business lounge
– Mineraalwater en mintjes in de zaal
– Zoete lekkernijen
– Gezonde en verfrissende tussendoortjes in de business lounge
– Luxe lunchbuffet in het restaurant of working lunch in / nabij de vergaderzaal

*Zaalhuur is niet inbegrepen bij het vergaderarrangement.

Wist u dat...

We diverse uitbreidingen hebben op onze vergaderarrangementen. Op de volgende pagina treft u een overzicht de verschillende opties.

Arrangement* à € 92,50 per persoon, bestaande uit:
– Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in de business lounge
– Mineraalwater en mintjes in de zaal
– Zoete lekkernijen
– Gezonde en verfrissende tussendoortjes in de business lounge
– Luxe lunchbuffet tussen 12:00 en 14:00 uur in het restaurant
– Drie-gangen business diner in het restaurant

*Zaalhuur is niet inbegrepen bij het vergaderarrangement.

Tip!

Onze tuinvrouw leidt u graag rond door onze hoteltuin. Daarbij vertelt ze u graag over het duurzame onderhoud .

Uitbreidingen vergaderarrangement

Working lunch / broodjesbuffet

Lunchbuffet

Working dinner / dinerbuffet

Vergadersnacks

Plateservice (in de zaal)

Business diner (in het restaurant)

Borreluurtje

Business borrel

The Glass House

‘The Glass House’ is direct gelegen aan de tuin en beschikt over een royaal terras, een bar, garderobe en eigen toiletten. Met een oppervlakte van 120 m2 is deze geschikt voor groepen tot 150 personen. De ligging van ‘The Glass House’ vormt tevens een goede uitvalsbasis voor buitenactiviteiten op het terrein!

Mogelijkheden:
· Uitgeserveerde lunch of diner
· Uitgebreid (thema) buffet
· Feestelijke borrel/receptie
. Bruiloft
. Loungefeest
. Informele en netwerkende bijeenkomsten
· Heerlijke (winter) barbecue (minimaal 75 personen)
· Uitvalsbasis voor diverse buitenactiviteiten

Sportevenementen

Hotel Apeldoorn heeft ruime ervaring in het ontvangen van professionele sportploegen. Diverse bekende nationale en internationale sporters hebben het hotel reeds bezocht. Spelersgroepen bezoeken ons hotel voorafgaand aan belangrijke wedstrijden, ter voorbereiding van de Olympische spelen (trainingen en kwalificatietoernooien), EK’s en WK’s. Wenst u ook een perfecte voorbereiding op uw sportevenement? Dan dan contact met ons op!

Voor meer informatie wijzen wij u graag door naar onze sportpagina. Hierop staan de verschillende mogelijkheden die wij uw sportteam kunnen bieden!

https://www.valkhotelapeldoorn.nl/faciliteiten/sporthotel/

 

Duurzaam samenkomen

Familie Van der Valk heeft duurzaam ondernemen hoog in het vaandel staan. Alle hotels zijn voorzien van de modernste technieken om hiermee de ecologische afdruk tot een minimum te beperken. Ook in Hotel Apeldoorn zijn verschillende maatregelen genomen om ook in de toekomst te kunnen genieten van onze prachtige natuur.

Duurzaam samenkomen beperkt zich niet alleen tot het beperken van de belasting op het milieu. Ook de betrokkenheid van medewerkers is voor de familie van grootbelang. Van der Valk biedt haar medewerkers een veilige, inspirerende en uitdagende werkomgeving met eerlijke kansen voor iedereen. De platte organisatiestructuur draagt bij aan een open en sociaal betrokken cultuur.

Meer lezen.

“Ons reserveringssysteem is gekoppeld aan de verwarming, zo wordt een ruimte alleen verwarmd als deze ook daadwerkelijk is verhuurd. Hiermee reduceren we ons energieverbruik.”
– Megan – Sales Executive –

Feesten & Partijen

Ieder feest bij Van der Valk Hotel Apeldoorn is uniek! Of het nu gaat om een bruiloft, verjaardagsfeest, bedrijfsfeest of een jubileum, u bent van harte welkom!

Samen met u organiseren wij een feest om nooit te vergeten. Persoonlijke aandacht, gastvrijheid, originaliteit en kwaliteit staan bij ons centraal. Wij nodigen u graag uit om de locatie te komen bekijken. Naast de feestzalen beschikt Hotel Apeldoorn over diverse soorten hotelkamers. Ideaal voor gasten die willen blijven overnachten.

Wij nemen uw wensen als uitgangspunt en adviseren u graag waar nodig. Daarnaast kunnen wij voor u het contact onderhouden met externe partijen voor bijvoorbeeld het regelen van een DJ, een band of het inhuren van dansvloeren. Zo heeft u één contactpersoon. Lekker overzichtelijk!

“Wat zijn uw wensen? Ik denk graag met u mee!”
– Fleur – Banqueting Chef –

Bruiloft

Feestavond

Mogelijkheden feestelijk diner

Het organiseren van een feestelijk diner? Geen probleem, dan kan bij Hotel Apeldoorn!

Hierin zijn er talloze mogelijkheden. Wij geloven er dan ook in dat uw wensen en behoeften leidend zijn. Zo zijn er diverse mogelijkheden in het organiseren van buffetten, een uitgeserveerd diner of een walking diner. Graag bespreken wij samen met u uw voorkeuren. Op basis hiervan zal onze chef-kok een passend menu voor u samenstellen. Om u een beeld te kunnen geven van onze mogelijkheden, zijn hiernaast een aantal voorbeelden gepresenteerd.

Enthousiast geworden? Neem contact met ons op en bespreek uw wensen!

 

“Een kijkje willen nemen op locatie? Plan een afspraak in!”
– Bart – Banqueting Eerste Medewerker –

Uitgeserveerd diner

Mogelijkheden buffet

Walking dinner

De Hoteltuin

Valk Exclusief hotel Apeldoorn beschikt over een bijzonder soort tuin. De landschapstuin met verschillende natuurlijke zones maken het een afwisselend landschap met veel verschillende eigenschappen. U treft er bijvoorbeeld bos, weiland, wilgenpaadjes en vijvers met prachtig ingezaaide oevermengsels.

In de tuin vindt u ook onze eigen hoteldieren namelijk onze kippen en varkens. Naast onze kippen en varkens zoemen er ook honingbijen rond. Achter in de tuin, naast de varkens vindt u de bijenstal. De honing kunt u terugvinden op het ontbijtbuffet.

Hotelkamers en omgeving

Sluit uw bezoek aan Van der Valk Hotel Apeldoorn in stijl af met een overnachting in een luxe kamer of suite. Alle kamers zijn zeer comfortabel ingericht en beschikken over de modernste faciliteiten en apparatuur. In de ochtend staat een uitgebreid ontbijtbuffet voor u klaar in het restaurant. De prijzen van de kamers zijn op aanvraag, zodat wij u altijd de scherpste tarieven kunnen aanbieden. De verblijfsbelasting bedraagt € 2,54 per persoon per nacht.

Geniet tijdens uw verblijf in Hotel Apeldoorn van het moderne wellness center met binnenzwembad en fitness ruimte. Liever naar buiten? Huur dan een fiets of maak een wandeling door onze tuin!

Wellness en fitness

Tuin

Fietsen

Shuttle service

Routebeschrijving

Landgoedlaan 26
7325 AW Apeldoorn

U kunt gratis parkeren bij Van der Valk Hotel Apeldoorn, tevens beschikt het hotel over 24 Valk Energy laders, 20 Tesla Supercharges en 10 Newmotion oplaadpunten. Daarnaast beschikken we over een NIO wisselstation. Ook kunt u uw elektrische fiets opladen bij Hotel Apeldoorn.

Contactgegevens

Neem vrijblijvend contact met ons op om de alle mogelijkheden te bespreken!

Hotel Apeldoorn
Inhoudsopgave
Algemene informatie
Meetings & Events
Vergaderarrangementen
Uitbreidingen vergaderarrangement
The Glass House
Sportevenementen
Technische informatie
Duurzaam samenkomen
Feesten & Partijen
Mogelijkheden feestelijk diner
De Hoteltuin
Hotelkamers en omgeving
Routebeschrijving
Contactgegevens