Hotel Apeldoorn is dé ideale uitvalsbasis voor uw zakelijke bijeenkomst, feest of congres. Door de gunstige ligging aan de A50 en nabij de A1 is het hotel bijzonder geschikt voor úw evenement.
Naast de zestien multifunctionele zalen beschikt Hotel Apeldoorn over 151 luxe hotel kamers, een sfeervol restaurant en een zwembad. Na afloop van uw bijeenkomst kunt u nog even nazitten in de moderne hotelbar of stoom afblazen in de wellness of fitness. Het hotel beschikt daarnaast over gratis parkeergelegenheid. Als klap op de vuurpijl heeft Hotel Apeldoorn een zestien hectare grote hoteltuin met vrije uitloop kippen, varkentjes, bijenstal en een natuurspeeltuin.
Wij kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen in hét hotel op de Veluwe!
“Wij begeleiden u graag naar een succesvolle bijeenkomst en adviseren waar nodig. Laten we samen kijken naar de mogelijkheden!”
– Jelle – Sales Executive –
Om uw bijeenkomst succesvol te maken is het vinden van een passende locatie van groot belang. Met maar liefst zestien multifunctionele zalen voorzien van de modernste faciliteiten bent u bij Hotel Apeldoorn op de juiste plek.
Onze medewerkers zetten zich elke dag vol enthousiasme in om uw bijeenkomst tot een uniek evenement te maken. Of het nu gaat over een werkoverleg voor twee personen of een volledig verzorgd congres inclusief feestavond. Samen zoeken we naar een geschikte invulling van uw evenement. Daarom nodigen wij u graag uit voor een kopje koffie / thee om uw wensen te bespreken.
Indien u meer specifieke wensen heeft kunnen we onze gespecialiseerde partners inschakelen. Graag nemen wij, u dit werk uit handen zodat u maar één contactpersoon heeft.
“Samen met mijn collega’s verzorgen we tot wel 200 bijeenkomsten per maand. Toch is geen evenement hetzelfde! Een persoonlijke twist maakt uw dag onvergetelijk.”
– Thijs – Banqueting en Sales Manager –
Al onze zalen beschikken over moderne AV faciliteiten zoals een beamer met projectiescherm of LCD scherm inclusief geluidssysteem en daglicht. Daarnaast wordt elke zaal standaard van een flip-over, een vergaderkit en voldoende stroompunten voorzien. Ook hebben wij diverse extra’s in huis om uw vergadering, cursus of meeting compleet te maken. Mocht u specifieke wensen hebben welke niet benoemd staan, dan denken we graag met u mee. Wij werken nauw samen met diverse gespecialiseerde leveranciers om aan al uw wensen te kunnen voldoen.
Veel gevraagde extra faciliteiten:
– Microfoons (headset en/of handheld)
– (Extra) flip-over(s)
– Conferentie-camera
– Laptop
– Podium
– Technische ondersteuning
– (Extra) statafel(s)
Klimaatbeheersing
In Hotel Apeldoorn zijn verschillende duurzame technieken toegepast. Voor de klimaatbeheersing is er goed nagedacht over de toekomst. Door de KAT (Kitchen Air Technology) wordt uw zaal super efficiënt verwarmd. Deze techniek sluit ook nog eens goed aan bij de huidige eisen voor luchtverversing rondom corona. Meer lezen?
Vergaderarrangement* à € 21,50 per persoon, bestaande uit:
– Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in de business lounge
– Mineraalwater en mintjes in de zaal
– Zoete lekkernijen
– Gezonde en verfrissende tussendoortjes in de business lounge
*Zaalhuur is niet inbegrepen bij het vergaderarrangement.
Geen tijd om te lunchen? Voeg lunchpakketjes toe aan uw reservering. Handig voor onderweg!
Vergaderarrangement* à € 45,50 per persoon, bestaande uit:
– Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in de business lounge
– Mineraalwater en mintjes in de zaal
– Zoete lekkernijen
– Gezonde en verfrissende tussendoortjes in de business lounge
– Luxe lunchbuffet in het restaurant of working lunch in / nabij de vergaderzaal
*Zaalhuur is niet inbegrepen bij het vergaderarrangement.
We diverse uitbreidingen hebben op onze vergaderarrangementen. Op de volgende pagina treft u een overzicht de verschillende opties.
Arrangement* à € 92,50 per persoon, bestaande uit:
– Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in de business lounge
– Mineraalwater en mintjes in de zaal
– Zoete lekkernijen
– Gezonde en verfrissende tussendoortjes in de business lounge
– Luxe lunchbuffet tussen 12:00 en 14:00 uur in het restaurant
– Drie-gangen business diner in het restaurant
*Zaalhuur is niet inbegrepen bij het vergaderarrangement.
Onze tuinvrouw leidt u graag rond door onze hoteltuin. Daarbij vertelt ze u graag over het duurzame onderhoud .
Handig als snelle lunch in / nabij de vergaderzaal.
Bestaande uit:
– Luxe belegde broodjes
– Luchtige salade met diverse toppings
– Warme snack van de dag
– Jus d’orange en boerenzuivel
– Vers fruit
Van maandag t/m zondag staat er tussen 12.00 en 14.00 uur een overheerlijk lunchbuffet
voor u klaar. Dagelijks wisselende warme en koude gerechten. A la minute bereide
gerechten van de bakplaat, verse luxe salades en diverse broodsoorten
Bij de prijs zijn koffie, thee, diverse sappen en zuivel inbegrepen
Als u uw bijeenkomst graag informeel afsluit met een buffet of uw gasten nieuwe energie wilt geven is een dinerbuffet nabij de vergaderzaal uiterst geschikt. Door het rijkelijke aanbod van handzame gerechten zijn deze buffetten uitermate geschikt om uw zakelijke bijeenkomst mee uit te bereiden. Hotel Apeldoorn heeft de volgende buffetten voor groepen vanaf 20 personen beschikbaar:
Satébuffet à € 26,50 per persoon
Bestaande uit:
– Javaanse kipsaté met pikante pindasaus
– Gehaktballetjes met lente ui en Teriyakisaus
– Vegetarische loempia’s
– Gegrilde groenten
– Friet, nasi en bami
Geserveerd met:
– Vers afgebakken brood met room- en kruidenboter
– Kroepoek, krokante uitjes, seroendeng en atjar
– Spekkoek
Working dinner – To the point – à € 29,50 per persoon
Bestaande uit:
– Vegetarische pasta met Italiaanse kruiden
– Zalmfilet met Hollandaisesaus
– Kalfssukade met Strogranoffsaus
– Geroosterde ovengroenten
– Verse friet en gestoomde rijst
Geserveerd met:
– Brood met room- en kruidenboter
– Caesar salade met vrije uitloop eieren
– Traditionele carpaccio met truffelcrème en Parmezaanse kaas
– Tiramisu
Working dinner – Best practice – à € 31,50 per persoon
Bestaande uit:
– Zwolse mosterdsoep
– Italiaanse risotto met paddenstoelen
– Tongfilet met champagnesaus
– Biefstuk met zeezout en pepersaus
– Gestoofde groenten
– Verse friet en basmati rijst
Geserveerd met:
– Brood met room- en kruidenboter
– Geitenkaassalade met honing en walnoten
– Traditionele carpaccio met truffelcrème en Parmezaanse kaas
– Gezoete rijst met seizoensfruit en krokante amandel
Zin in een lekker tussendoortje tijdens de bijeenkomst? Wat dacht u van healthy break bestaande uit Griekse yoghurt geserveerd met roodfruit en granola? Een Oosterse break met een pokebowl, krokante kip en een Thaise loempia of toch een oer-Hollands broodje kroket?
*Vanaf 25 personen
Tijdens uw bijeenkomst dineren? Wij kunnen uw gasten van een uitgeserveerd diner voorzien bestaande uit één of meerdere gangen. Daarbij presenteren wij uw gasten een menu waarbij er keuze is uit vis, vlees of vegetarisch.
Na afloop informeel afsluiten met een diner? Dit is mogelijk in ons restaurant. Hierbij serveren wij uw gasten een wisselend seizoensgebonden 3-gangen menu à € 47,50 per persoon. Een diner samengesteld door onze chefkok!
Indien u na afloop van uw bijeenkomst nog samen wilt napraten is dat mogelijk met een borreluurtje. Dit kan in/nabij de zaal of in onze hotelbar.
Borreluurtje à € 14,95 per persoon, bestaande uit:
– 1 uur genieten van drankjes uit Hollands assortiment
– Assortiment van Hollands bittergarnituur ( 2 p.p. )
– Luxe notenmix en olijven op tafel
Indien u na afloop van uw bijeenkomst nog samen wilt napraten is dat mogelijk met een business borrel. Dit kan in/nabij de zaal of in onze hotelbar.
Business borrel à € 18,95 per persoon, bestaande uit:
– 1 uur genieten van drankjes uit Hollands assortiment
– Pinchos met carpaccio, gegrilde groenten en gerookte zalm
– Luxe warme hapjes (Thaise loempia en pittige kip in panko)
– Nootjes en nacho’s met dippers op tafel
‘The Glass House’ is direct gelegen aan de tuin en beschikt over een royaal terras, een bar, garderobe en eigen toiletten. Met een oppervlakte van 120 m2 is deze geschikt voor groepen tot 150 personen. De ligging van ‘The Glass House’ vormt tevens een goede uitvalsbasis voor buitenactiviteiten op het terrein!
Mogelijkheden:
· Uitgeserveerde lunch of diner
· Uitgebreid (thema) buffet
· Feestelijke borrel/receptie
. Bruiloft
. Loungefeest
. Informele en netwerkende bijeenkomsten
· Heerlijke (winter) barbecue (minimaal 75 personen)
· Uitvalsbasis voor diverse buitenactiviteiten
Hotel Apeldoorn heeft ruime ervaring in het ontvangen van professionele sportploegen. Diverse bekende nationale en internationale sporters hebben het hotel reeds bezocht. Spelersgroepen bezoeken ons hotel voorafgaand aan belangrijke wedstrijden, ter voorbereiding van de Olympische spelen (trainingen en kwalificatietoernooien), EK’s en WK’s. Wenst u ook een perfecte voorbereiding op uw sportevenement? Dan dan contact met ons op!
Voor meer informatie wijzen wij u graag door naar onze sportpagina. Hierop staan de verschillende mogelijkheden die wij uw sportteam kunnen bieden!
https://www.valkhotelapeldoorn.nl/faciliteiten/sporthotel/
Familie Van der Valk heeft duurzaam ondernemen hoog in het vaandel staan. Alle hotels zijn voorzien van de modernste technieken om hiermee de ecologische afdruk tot een minimum te beperken. Ook in Hotel Apeldoorn zijn verschillende maatregelen genomen om ook in de toekomst te kunnen genieten van onze prachtige natuur.
Duurzaam samenkomen beperkt zich niet alleen tot het beperken van de belasting op het milieu. Ook de betrokkenheid van medewerkers is voor de familie van grootbelang. Van der Valk biedt haar medewerkers een veilige, inspirerende en uitdagende werkomgeving met eerlijke kansen voor iedereen. De platte organisatiestructuur draagt bij aan een open en sociaal betrokken cultuur.
“Ons reserveringssysteem is gekoppeld aan de verwarming, zo wordt een ruimte alleen verwarmd als deze ook daadwerkelijk is verhuurd. Hiermee reduceren we ons energieverbruik.”
– Megan – Sales Executive –
Ieder feest bij Van der Valk Hotel Apeldoorn is uniek! Of het nu gaat om een bruiloft, verjaardagsfeest, bedrijfsfeest of een jubileum, u bent van harte welkom!
Samen met u organiseren wij een feest om nooit te vergeten. Persoonlijke aandacht, gastvrijheid, originaliteit en kwaliteit staan bij ons centraal. Wij nodigen u graag uit om de locatie te komen bekijken. Naast de feestzalen beschikt Hotel Apeldoorn over diverse soorten hotelkamers. Ideaal voor gasten die willen blijven overnachten.
Wij nemen uw wensen als uitgangspunt en adviseren u graag waar nodig. Daarnaast kunnen wij voor u het contact onderhouden met externe partijen voor bijvoorbeeld het regelen van een DJ, een band of het inhuren van dansvloeren. Zo heeft u één contactpersoon. Lekker overzichtelijk!
“Wat zijn uw wensen? Ik denk graag met u mee!”
– Fleur – Banqueting Chef –
Uw bruiloft van A tot Z geregeld, dat kan bij Hotel Apeldoorn. Door onze unieke combinatie van hotelkamers, trouwzaal, dinerzaal en feestzaal kunnen wij een volledig verzorgde bruiloft organiseren. Bovendien is de hoteltuin uitstekend geschikt voor het maken van trouwfoto’s.
Hotel Apeldoorn is een erkende trouwlocatie. Dat betekent dat ook het “Ja-woord” bij ons kan worden gegeven. Hiervoor is ‘The Glass House’ uiterst geschikt. Is het mooi weer? Dan is het zelfs mogelijk om de ceremonie op het buitenterrein te verzorgen of om samen te proosten naast de wilde bloemen weide.
Wat betreft het diner zijn er legio mogelijkheden. Wij geloven erin dat uw wensen leidend zijn. Onder het genot van een kop koffie / thee bespreken we graag wat jullie lekker vinden. Op basis hiervan zal onze chef-kok een passend menu voorstellen. Hierbij kunt u denken aan een uitgeserveerd diner, buffet of walking dinner. Ook is het mogelijk om een combinatie van genoemde te maken. Op de volgende pagina treft u extra informatie over de verschillende mogelijkheden.
Ook de dag kan bij ons feestelijk worden afgesloten. Hierbij bespreken we wederom uw wensen om zo samen tot een voorstel te komen die helemaal aansluit bij jullie perfecte dag.
Voor groepen vanaf 85 personen is het mogelijk om een volledig verzorgde feestavond te organiseren bij Hotel Apeldoorn. Graag adviseren wij u over de verschillende mogelijkheden. Nieuwsgierig? Onderstaand hebben wij alvast een voorbeeldarrangement toegevoegd.
Feestavond Apeldoorn prijs op maat
Bestaande uit bijvoorbeeld:
– Ontvangst met een glas feestelijke bubbels
– Olijven, nootjes en zoutjes op tafel
– Pincho’s met rundercarpaccio, gerookte zalm en gegrilde groenten
– Vegetarische loempia met saus van limoengras
– Doorlopend warm bittergarnituur
– Afsluitende warme snack (uit onze mobiele snackmuur) of een zakje friet met mayonaise
Drankenarrangement (4 uur):
– Tijdens de feestavond serveren wij uw gasten onbeperkt drankjes uit het Hollands
assortiment.
Het organiseren van een feestelijk diner? Geen probleem, dan kan bij Hotel Apeldoorn!
Hierin zijn er talloze mogelijkheden. Wij geloven er dan ook in dat uw wensen en behoeften leidend zijn. Zo zijn er diverse mogelijkheden in het organiseren van buffetten, een uitgeserveerd diner of een walking diner. Graag bespreken wij samen met u uw voorkeuren. Op basis hiervan zal onze chef-kok een passend menu voor u samenstellen. Om u een beeld te kunnen geven van onze mogelijkheden, zijn hiernaast een aantal voorbeelden gepresenteerd.
Enthousiast geworden? Neem contact met ons op en bespreek uw wensen!
“Een kijkje willen nemen op locatie? Plan een afspraak in!”
– Bart – Banqueting Eerste Medewerker –
Uw feest starten, afsluiten of onderbreken met een uitgeserveerd diner? Dit is mogelijk in ons à la carte restaurant of in één van onze zalen vanaf 45 personen. Een voorbeeld menu hiervoor kan een 3-gangen diner zijn bestaande uit:
Voorgerecht:
– Een proeverij van voorgerechten
Hoofdgerecht:
– Flat Iron Steak met geroosterde groenten en pepersaus
– Zalmfilet met wortel, asperge, spinazie, aardappel, papadum en Hollandaise saus
– Risotto van parelgort, spinazie, paddenstoelen, Parmezaanse kaas en truffelsaus
Nagerecht:
– Grand Dessert
Binnen het organiseren van buffetten zijn er talloze mogelijkheden. Een voorbeeld van een dinerbuffet kan bijvoorbeeld zijn:
Soep:
– Soep van de dag
Koude gerechten:
– Diverse broodsoorten met room- en kruidenboter
– Salade bar met diverse toppings
– Ceasar salade met vrije uitloop eieren uit eigen tuin
– Geitenkaassalade met bijenhoning en walnoten
– Carpaccio met truffelmayonaise, pijnboompitten en Grana Padano
– Vitello tonato met tonijnmayonaise en kappertjes
Warme gerechten:
– Vegetarische lasagne
– Gestoomde zalm met Hollandaisesaus
– Biefstuk met peper-roomsaus
– Kipsaté met ietwat pikante pindasaus
– Seizoensgroenten
– Verse friet en nasi
Dessert:
– Assortiment van diverse zoete lekkernijen
Een feestelijk maar informeel diner willen organiseren? Dan past een walking diner perfect bij uw wensen!
Gedurende een walking dinner worden er tal van culinaire hoogstandjes geserveerd. Hierbij kunt u zelf een 6-gangen of 8-gangen samenstellen met de keuze uit bijvoorbeeld onderstaande gerechtjes:
Soepen:
– Soep van pomodori tomaten, bosui, bieslook, gehaktballetjes en zure room
– Noedelsoep van Pad Thai noedels met kokos, citroengras, gember, rode peper,
Chinese kool en vrije uitloop ei
Koude gerechtjes:
– Poké bowl van rijst, wakame, rettich, zoetzure komkommer, taugé, mango en rode
kroepoek
– Cocktail van schaaldieren met appel, avocado, Japanse citroen en krokante rijst
– Gepekelde runderlende ingerold met aardappel en truffel geserveerd met
pijnboompitten, Parmezaanse kaas en mini croutons
– Gerookte Noorse zalm geserveerd met salade van vrije uitloop ei, spelt crouton en
mosterdzaad
Warme gerechtjes:
– In tempura gefrituurde gamba geserveerd in lemon saus
– Curry van bijvangst vis uit de Noordzee met rijst, gefrituurde kruiden en suikerpinda’s
– Gegrilde kipsaté geserveerd met atjar, seroendeng, gebakken uitjes en ietwat pikante
pindasaus
– Gegrilde short rib geserveerd met knolselderij, appelcompote, bruine bonen en BBQ
saus
Dessertjes:
– Tiramisu bestaande uit een luchtige crème van mascarpone, koffiebonen, cacaopoeder
en een lange vinger
– Citroen meringue taartje met vruchten coulis en krokante amandelen
*Mogelijk vanaf 50 personen
Valk Exclusief hotel Apeldoorn beschikt over een bijzonder soort tuin. De landschapstuin met verschillende natuurlijke zones maken het een afwisselend landschap met veel verschillende eigenschappen. U treft er bijvoorbeeld bos, weiland, wilgenpaadjes en vijvers met prachtig ingezaaide oevermengsels.
In de tuin vindt u ook onze eigen hoteldieren namelijk onze kippen en varkens. Naast onze kippen en varkens zoemen er ook honingbijen rond. Achter in de tuin, naast de varkens vindt u de bijenstal. De honing kunt u terugvinden op het ontbijtbuffet.
Sluit uw bezoek aan Van der Valk Hotel Apeldoorn in stijl af met een overnachting in een luxe kamer of suite. Alle kamers zijn zeer comfortabel ingericht en beschikken over de modernste faciliteiten en apparatuur. In de ochtend staat een uitgebreid ontbijtbuffet voor u klaar in het restaurant. De prijzen van de kamers zijn op aanvraag, zodat wij u altijd de scherpste tarieven kunnen aanbieden. De verblijfsbelasting bedraagt € 2,54 per persoon per nacht.
Geniet tijdens uw verblijf in Hotel Apeldoorn van het moderne wellness center met binnenzwembad en fitness ruimte. Liever naar buiten? Huur dan een fiets of maak een wandeling door onze tuin!
In ons wellness gebouw kunt u genieten van onze uitgebreide fitness en het verwarmde zwembad. Vervolgens kunt u heerlijk bijkomen in de sauna, stoombad of infrarood cabine.
Van der Valk Hotel Apeldoorn beschikt over 16 hectare grond. U kunt een wandeling maken door de grote landschapstuin of een kijkje nemen bij het bijenhotel, natuurspeeltuin of onze moestuin.
Het is ook mogelijk om bij ons fietsen te huren en de omgeving van Apeldoorn te ontdekken. Huur een Qwic Professional 7 versnellingen fiets óf ervaar de trapondersteuning met de Qwic E-bike.
Prijzen hotelgasten
Qwic Professional 7 versnellingen fiets
€ 12,50 per fiets per dag
Qwic E-bike met elektrische ondersteuning
€ 22,50 per fiets per dag
Prijzen passanten
Qwic Professional 7 versnellingen fiets
€ 17,50 per fiets per dag
Qwic E-bike met elektrische ondersteuning
€ 27,50 per fiets dag
Voor fietshuur of meer informatie kunt u terecht op www.valkfietsen.nl of bij de receptie van het hotel.
Hotel Apeldoorn beschikt over een shuttlebus waar gebruik van gemaakt kan worden voor groepen vanaf tien personen. Het is alleen mogelijk om gebruik te maken van onze shuttle service wanneer u in het hotel verblijft of wanneer u een bijeenkomst bij Hotel Apeldoorn heeft. Wij brengen u graag van en naar de gewenste locatie. Informeer gerust naar de mogelijkheden, wij helpen u graag!
Landgoedlaan 26
7325 AW Apeldoorn
U kunt gratis parkeren bij Van der Valk Hotel Apeldoorn, tevens beschikt het hotel over 24 Valk Energy laders, 20 Tesla Supercharges en 10 Newmotion oplaadpunten. Daarnaast beschikken we over een NIO wisselstation. Ook kunt u uw elektrische fiets opladen bij Hotel Apeldoorn.
Neem vrijblijvend contact met ons op om de alle mogelijkheden te bespreken!